torsdag den 8. januar 2009

Turnering endeligt afsluttet

Som forventet blev Anders K's små ydmyge eldars kørt over af orkerne :) muahahaha, Anders nåede at få 1 tur inden han måtte give op, de sparsomme fotos kan i se nedenfor:


Min tur 1: Anders mister to skimmers til lootas i tur 1, jeg vælger at skyde på hans farseers, så jeg kan få åbnet dem og begynde, at give dem noget dakka fra mine boyz.

AKJ's tur 1: han skyder på min Trukk med de fleste af hans tank, den mister en bigshoota, han skyder 8 orker i min ene mob...


Min tur 2: Jeg charger 3 skimmers med Nobz og ignorerer provokerende Anders farseers, som istedet bliver charget af 60 orker... :D


Min tur 2 afslutning: Farseers council wiped af 60 orker og 3 kampvogne nede, yderligere 1 immobilized og stortset ingen tankvåben tilbage... :)


Moment of glory: Anders giver op, han har haft 1 tur, han insisterer hårdnakket på det er hans mest ydmygende slag nogensinde. Jeg minder ham venligt om dengang, jeg wipede hans eldar hær uden at miste en eneste Tau model ;)

I kan nu se det endelige liga resultat her

/Christian

2 kommentarer:

  1. Fantastisk fedt med egen blok til turneringen!! Endnu en gang hatten af for Lanngs atbejdsomhed omrking 40k.

    Tak herfra!

    SvarSlet
  2. Ja, det er squ godt arbejde Lanng.

    Alletiders.

    Vi ses til foråret drenge...

    SvarSlet