lørdag den 31. januar 2009

Ny list, trial runs og Jokum er ankommet...

Hejsa

Jeg har nu haft nogle prøveslag med min liste, sidst med en librarian med nullzone mod Anders Jetseer beardiness, beskrevet i en post nedenfor. Imellem tiden har jeg fået Stelek til at kigge på min liste, han kom med et rimeligt radikalt forslag (6 dreadnoughts!!!), det er måske i overkanten, men han ramte dog hovedet på sømmet - jeg er ikke tilfreds med mine ironclads, på papiret er de rendyrket nastyness, men de ender lidt for tit med at gøre en mand med en lascannon/brightlance glad for der faktisk er noget at skyde på...

Så her er en helt anden liste:

2000 Pts - Space Marines Roster - Drop Pod Concept 5 - Marine Madness

Chapter Master Pedro Kantor @ 175 Pts

1 Space Marine Librarian (terminator armor) @ 125 Pts
- Null Zone; The Gate of Infinity

4 Terminator Assault Squad @ 200 Pts (Thunder Hammer & Storm Shield)
1 Sergeant (Thunder Hammer & Storm Shield)

9 Sternguard Veteran Squad @ 345 Pts (Combi-Meltagun (x5)
1 Sergeant (Power Fist)
1 Drop Pod (Locator Beacon, Storm Bolter)

9 Sternguard Veteran Squad @ 345 Pts (Combi-Meltagun (x4)
1 Sergeant (Power Fist)
1 Drop Pod (Locator Beacon, Storm Bolter)

9 Tactical Squad @ 230 Pts (Flamer; Lascannon)
1 Sergeant (Power Weapon)
1 Drop Pod (Storm Bolter)

9 Tactical Squad @ 230 Pts (Flamer; MultiMelta)
1 Sergeant (Power Weapon)
1 Drop Pod (Storm Bolter)

9 Tactical Squad @ 230 Pts (Flamer; MultiMelta)
1 Sergeant (Power Weapon)
1 Drop Pod (Storm Bolter; Locator Beacon)

4 Assault Squad @ 135 Pts; Jump Packs and CC
1 Sergeant (Powerfist)

Nu må vi se jeg er lidt i tvivl med de sidste 5 jump packs, jeg tænker de kan bruges taktisk, men det er en lille squad... , battlereport inkl. resultater følger.

Jokum spiller for første gang i lang tid med hans Eldar, spændende om han holder fast i det til turneringen ;) jeg skal gøre mit bedste for ikke at knuse hans håb nu...

2000 Pts - Eldar Roster - have a go foot pansies

1 Avatar @ 155 Pts
1 Farseer @ 133 Pts (Psyker; Doom ; Fortune ; Fleet; Ghost Helm (GH); Rune Armour (RAmr); Spirit Stones (P:SpStn); Shuriken Pistol (Sp); Singing Spear (SSpr))

10 Wraithguard @ 399 Pts
1 Spiritseer (Psyker; Conceal ; Fleet; Spiritseer Upgrade; Rune Armour (RAmr); Shuriken Pistol (Sp); Singing Spear (SSpr), 1 WP Conceal @ [0] Pts)

9 Dire Avengers @ 152 Pts
1 Dire Avenger Exarch (Fleet; Bladestorm (BS); 2 Avenger SC)

12 G Defender Squad @ [111] Pts

1 Weapon Platform (Scatter Laser (SctL))

2 Dark Reapers
1 Dark Reaper Exarch (Crack Shot (CS); Fast Shot (FS); Tempest Launcher (TL))

1 Wraithlord @ 155 Pts (Brightlance, Missile Launcher, Flamer)
1 Wraithlord @ 155 Pts (Brightlance, Missile Launcher, Flamer)

7 Harlequin Troupe

1 Harle Death Jester @ [28] Pts

1 Harle Shadow Seer @ [52] Pts (Veil Of Tears)
1 Harle Troupe Master @ [38] Pts

9 Howling Banshees @ 187 Pts
1 Howling Banshee Exarch @ [43] Pts (Fleet; War Shout (WS); Banshee Mask (BM); Mirrorswords (Ms) 1 EP War Shout @ [0] Pts)

5 Swooping Hawks @ 105 Pts

Total Roster Cost: 1999

Hmmm ubehagelig liste fra Jokum... hvis det bare var min Orker jeg spillede med :)

/Christian

1 kommentar:

  1. Spændende! Glæder mig til at se jeres battle report og høre om slaget senere!

    Til Christian: God armyliste uden tvivl! Den ser spændende ud! Og nasty... (Håber Jokum giver dig stryg så du ændrer den...)

    Til Jokum: Også rigtig god armyliste. Som skabt til at sende marines og andre mon-keighs hjem med! Go go Eldars! ;)

    SvarSlet